divendres, 10 de novembre de 2017

Canvi de titular a Endesa

Hi ha empreses que semblen tenir una mentalitat funcionarial espanyola pròpia del segle passat o anteriors. Per fer qualsevol petita gestió, necessites una gran dosi de temps i de paciència. I ni així tampoc. És com remar al fang. Un exemple, intentar canviar el nom del titular d'un contracte de subministrament a Endesa.
He intentat en tres ocasions canviar el nom del titular del contracte de subministrament (actualment està a nom del meu pare que fa uns mesos que va morir). No hi ha res a fer. 
Quan truques al telèfon d'atenció al client i tens la sort de trobar la persona adequada, després de donar-li les explicacions de tot plegat, de respondre a totes les preguntes que necessita saber (un munt), al final, no és possible efectuar el canvia "perquè el contracte té més de 20 anys i llavors cal que un electricista particular faci una revisió del comptador". Evidentment, li he dit que no m'interessa canviar l'actual titular per un assumpte burocràtic, si em suposa una despesa econòmica, que en tot cas el primer interessat en actualitzar les dades dels clients hauria de ser la pròpia empresa.
Per tant, si a Endesa li sembla bé no tenir actualitzats els seus clients, a mi també em sembla bé que per a ells, el meu pare encara continua viu. I a més, com que no puc ser-ne titular, tampoc puc gestionar la factura digital, de tal manera que han de continuar enviant la factura en paper al domicili. 
I tal dia farà un any!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel comentari.